HTML

Megosztás

Utolsó kommentek

Címkék

afrika kupa (5) anglia (7) angol (30) arsenal (26) bajnokság (16) balotelli (8) barcelona (36) basel (5) bayern (12) bíró (6) bl (34) BL (8) botrány (11) brazil (11) bunda (9) chelsea (23) city (20) cl (5) conte (8) coub (8) dirty tackle (6) dortmund (9) Eb (5) eb (9) egervári (5) elemzés (7) epic (6) epl (14) európa (6) fabregas (5) fail (19) ferguson (11) foci (6) ftc (11) FTC (6) gif (33) gól (18) guardiola (9) holland (6) honvéd (5) Honvéd (7) inter (14) Juventus (9) juventus (25) Kispest (5) kupa (5) lazio (6) liverpool (11) madrid (8) magyar (37) Magyarország (18) magyar futball (6) magyar válogatott (7) manchester (23) manchester city (7) manchester united (8) mancini (7) messi (16) milan (25) MLSZ (5) mlsz (5) mourinho (18) MTK (5) mtk (6) napoli (12) nb1 (11) NB1 (7) német (11) newcastle (7) ns (8) olasz (34) öngól (7) Orbán Viktor (8) orosz (8) összefoglaló (5) pepe (5) PFLA (9) pirlo (7) piros (6) rasszizmus (6) real (15) real madrid (9) roma (6) rooney (5) selejtező (14) serie a (12) spanyol (20) svéd (7) színes (33) szines (31) tottenham (6) ügy (6) united (7) válogatott (19) vb (8) vicces (7) videó (67) video (89) Videoton (5) wenger (5) Címkefelhő

e-mail

togon@protonmail.com
webmester

Fasiszta Torna Club?

Először is van egy hipnotikus gifünk az ultrákat szugeráló Kubatovról, aztán konstatáljuk a rideg valóság, hogy Csatáry ügyben mindenki megbukott.


Kubatov Gáborral az történt, hogy klubelnöki kötelezettségeinek kényszerű gyakorlása közben a drapéria másik oldalán találta magát. És hiába tett meg mindent, hogy magára ne haragítsa korábbi barátait, az ultráknak csak az a fontos, hogy tovább náculhassanak.

Kubatov delejező erejű videóüzenetében gyakorlatilag fenyegetőző tekintettel térdel a neonácik elé. A felvétel látszólag maga a vasszigor, ám valójában szégyentelen cinizmussal negligál bármiféle elhatárolódást a szélsőséges eszmék hirdetésétől. Az FTC - amúgy fekete ingben virító - elnökének egyetlen kifogása a drapériával kapcsolatban, hogy bünteti az MLSZ, illetve az UEFA szabályzata. És ha nem büntetné, a kedves erkölcse, az vajon mit mondana?

Valami ilyesmit:

„Mi (a club) ezt a feliratot nem kértük, tehát nem a mi felelősségünk. De ha ön ezt vállalja (minden anyagi és erkölcsi következményével) az bátor és őszinte magatartás. Köszönöm.” (Kubatov Gábor, facebook)

Ha valaki tudná ezt úgy értelmezni, hogy abból normális országban nem következne egy bátor és őszinte lemondás, akkor szóljon.

Eközben persze a szurkolóknak is sikerült istenesen kitenni magukért (akinek nem drapériája, ne vegye magára). A lelátót uraló csoportok ugyanis egyáltalán nem mutatkoztak fogékonynak a jog és erkölcs közti szubtilis különbségekre, ők csak elnökük szúrós tekintetét látták a felvételen, amelyről azonnal a "magyar történelem legsötétebb korszakai" jutottak eszükbe. Ettől aztán annyira megijedtek, hogy rögvest mindannyian kiálltak a magyar történelem legsötétebb korszakát dicsőítő társaik mellett. Publikáltak egy Kubatov számára kínosan "gáborozós" levelet (amúgy közhelyes "ha mi nem lennénk" típusú püffeszkedés), illetve létrehozták a "MI voltunk" facebook csoportot, hogy számba lehessen venni hány nácija is van a csapatnak (három nap alatt 2700 like-nál jár).

A Fradi meg ott, hogy egy győztes meccs apropóján sikerült nullázni az imázst, úgy a magukét, mint a magyar bajnokságét. Gratulálunk.

2013.08.26. 19:31 futballsz'

66 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://futballsznob.blog.hu/api/trackback/id/tr795476377

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mizie 2013.08.26. 21:31:53

Amikor láttam ezt a videot én is pont azt gondoltam, hogy álljunk már meg. Nem azért nem zsidózunk teli pofával elsősorban, mert a clubot megbüntetik hanem, mert ez alatta van egy olyan kulturális minimumnak aminek nem megyünk alá.

Az egyetlen pozitívum, ami történt a Fradival az utóbbi időben az az edző Moniz. Szimpatikus hozzáállása van és fel tud építeni játékosokat (Böde, Somália, Holman...). Sajnos játékosokat nem kap hozzá, így igaz kűzdős, fizikálisan felkészített csapat lett a Fradi, ezzel az állománnyal az eredménye csak kínkeservesen és hatalmas szerencsével fognak jönni.

katolnai 2013.08.27. 09:37:56

Már megint fogalmakat kevertek!
Megdöbbentő, h az otthoni bal-liberál csürhe nem érti a 'náci' szó mögötti jelentést, elkorcsosítva használják a fogalmakat!
Mégegyszer: a náci, a német nemzeti szocializmus híve, és a nácizmus ideológia alapját a német (árja) felsőbbrendűség princípiuma adja ki. Tehát egy magyar, fradista csak akkor lehet náci, ha a német fajt a saját népe felé helyezve azt tartja felsőbbrendűbbnek. Ez egy magyar ember esetében abszurd! A szerző mielőtt ideáll mocskolódni meg kéne tanulnia a politikai-ideológiai fogalmak helyes használatát, mert így nem csak ostoba, de hiteltelen is.
A magyarok nemzeti-szocializmusát úgy hívjuk: Hungarizmus …

csárli hárper 2013.08.27. 10:45:32

@katolnai: aham...tehát a posztban említett drapéria-mizéria smafu, csak a fogalmakkal van a baj...

Parmezanidész · http://bemorgo.blog.hu 2013.08.27. 10:54:40

@katolnai: neeem, ezt ti szeretnétek így magyarázni, hogy ki lehessen bújni a náculás vádja alól :) mi meg nem szeretnénk az összes eszetlen, tekintélyelvű és erőszakra épülő ideológiát megjegyezni, mert annyit azért nem értek.

szóval a náci az náci, akármit is gágog :)

heimdall 2013.08.27. 10:59:47

Ez az újabb hiszti sokkal többet árt a libsiknek és a közelkeleti származásúaknak, mint a Fradinak.
Már nem azért, de hány embert érdekelnek manapság még ezek az álügyek?
Személy szerint nem akarok sem szóba, sem tettben semmilyen nációt bántalmazni, de az biztos, hogy Isten választott népének idióta képviselői szorgosan dolgoznak azon, hogy egyre többen utálják őket!

rudenz ulrich 2013.08.27. 10:59:51

Rágod a szart, katolnai "testvér".
Azért haverjaidnak (oké, nevezzük akkor őket nyilasoknak) hosszú évek óta belefér a náci-szimpátia, ahogy az "Indul a vonat Auschwitz"-ba állandü éneklése mutatja.
28 éve voltam fradista, de a napokban végleg elegem lett, undorodom.

frompearly 2013.08.27. 10:59:52

@csárli hárper: A szavaknak azért van jelentésük, nem? Tehát az almára nem mondhatom, hogy könyv ugye?Különben össze-vissza beszélsz/írsz mint a posztíró...És nyilván a poszt címe is kollektív ítéletet hirdet az egész közönségre, de még a sportolókra is, hiszen ők is ennek a tagjai...
Egyébként a fekete ing, fehér ing fekete mellénnyel illetve a barna ing is csak ná*i lehet ugye?Majd "adjátok" meg, mit lehet mondani/gondolni/hordani, nehogy valakiben rossz érzést váltson ki..Gratulálok a posztírónak, mennyit pénzt lehet kapni ezért a lepkefingért?

frompearly 2013.08.27. 11:01:45

@rudenz ulrich: sose voltál fradista az indul a vonat, meg olyan 8 éve nem hangzott el..egyszerűen hazudsz!

rudenz ulrich 2013.08.27. 11:18:15

@frompearly:
és előtte? Ugyanis kb. pont ezért kb pont azóta nem járok meccsre.
Azt meg ne te mondd meg öcsisajt, hogy mi vagyok-voltam, jó.
A poszt meg nem mond kollektív ítéletet, csak te hazudod azt.

frompearly 2013.08.27. 11:28:35

Öcsisajt, muhahaha, te bohóc, te miről beszélsz? Messziről látszik, hogy soha nem voltál fradista, kb pont azóta nem jársz meccsre azt se tudod mire , vagy kire akartak utalni ezzel, de mind1.
Egyébként a FERENCVÁROSI TORNA CLUB az egyesület neve, ahova nemcsak a szurkolók, de a sportolók, szakvezetők mindenki beletartozik, tehát, ha azt írja a posztíró, Fasiszta Torna Club akkor az egészre vonatkozik nem a B-közép egy részére...
Hazudozz csak tovább, te szánalmas f*sz...

rudenz ulrich 2013.08.27. 11:32:10

@frompearly:
A kérdőjelet ismered-e, csatornatöltelék patkányszar?
LFS

Bretschneider detektív 2013.08.27. 11:37:05

Én sose voltam fradista, meg semmilyenista sem, nem szeretem a focit. Csak játszani.

Rengeteg fradista barátom van, az egyik annyira az, hogy ferences rendi szerzetes lett. :-) Komolyan, ezzel szoktam cinkelni, hogy mi más lehetett volna ilyen előélettel.

Ezt a "brigádot" valamennyien ismerik és igyekeznek tőlük távol tartani magukat. De egyre nehezebb. Érdekes egy identitás ez a "fradista".

A "kedvencem" a Várszegi-éra volt, amikor eléggé megzavarodtak a lelátón. Mai napig azzal cukkolom a fradista ismerőseimet, hogy mi lenne velem, ha Fradi Sörrel (ami még Várszegié köztudomásúlag) beülnék közéjük. :-)

Az igazi kedvencem persze a Dámosy Zsolt-féle irányítás, mert akkor tehettem is a klubért valamit. (Itt és most nem dicsekednék.)

frompearly 2013.08.27. 11:37:30

Ezekkel az értelmes érvekkel, nem tudok tovább vitatkozni...szevasz!

rudenz ulrich 2013.08.27. 11:43:04

@frompearly:
te kezdtél hazugozni meg faszozni (értelmes érvek, ó!), megérdemelted ... szeva!

frompearly 2013.08.27. 11:51:22

@rudenz ulrich: Ha nem voltál kint 8 éve meccsen, honnan tudod mit énekelnek a fradisták? Egyébként, ha ezt énekelnék, már tele lenne vele a sajtó, az index, meg az ilyen blogok. És mehetne a rettegés, de nincs ilyen, tehát valótlan az állításod= hazudsz. És én nem sértegettelek(amíg te nem kezdted el) csak egy tényt állapítottam meg, azt hogy hazudtál!!Szevasz

Ramil Safarov 2013.08.27. 12:34:52

Az azert mar felhaborito, hogy mar egy halott emberrol sem lehet megemlekezni. Ez meg akkor is jarna, ha esetleg tenyleg reszt vett volna abban amivel vadoltak. Persze Horn Gyulara lehet emlekezni, meg tereket elnevezni, nem szamit mit tett, hany embert gyilkolt meg.

Tom Bradley 2013.08.27. 12:51:07

Somalia-t mikor fogjátok lenácizni? Nem átall 88-as mezben játszani...

Dr. Gy. Dr. Fűegér 2013.08.27. 13:01:40

@Ramil Safarov:

Mondod te, ezzel a nicknévvel, eszem megáll. :DDDD
Te hány éves vagy bazmeg, 15? :DDDDDDDDD

Kelly és a szexi dög 2013.08.27. 13:06:37

Biszku Béla meg csak röhög...ő nem zavar senkit!

Link elek 2013.08.27. 13:10:45

@katolnai:
Nem abszurd, pl. Csatary is a nemet faj felsobbrendusegeert dolgozott.

Arrol van szo, hogy ezek gyengeelmejuek. nem ertettek es nem is ertik, hogy sajat maguk ellen dolgoznak/harconak.

tééényleg? 2013.08.27. 13:24:51

Már annyi mindenki hisztizett egy sort egy teljesen marginális eset kapcsán, hogy csoda, hogy még nem bombázott le minket az USA. Ekkora hajcihőt csinálni abból, hogy pár hőzöngő fradista a magyar nb1 egy jelentéktelen meccsén megemlékezett valakiről, nyilván politikai hecckampányt provokálva. Az egészből semmilyen hír nem lett volna, ha néhány fizetett pánikkeltő nem kezdett volna el ezen ajvékolni. Az egész a teljes nihilbe fulladt volna. De nem... bekerült a közmédiába, most már lassan nem csak az Összes fradista lett lenácizva és fasisztázva, hanem egész Mo. a szégyenpadra került.
Elindult ismét a kollektív megbélyegzés és persze roppant bántó Kubatov fekete inge is, ami viszont már tényleg elképesztően erőltetett párhuzam.

chatendeux 2013.08.27. 13:29:59

Elítélték jogerősen? Nem. Az ártatlanság vélelme mindenkit megillet. Ennyi.

sanche_ 2013.08.27. 13:50:57

@katolnai: Hivatalosan is vannak neonáci csoportok még Oroszországban is, ahol nincs olyan orosz, akinek nagyapai ágon ne halt volna meg legalább egy rokona/ismerőse a nácik által. Mégis nácinak vallják magukat.
Azok, akiket te hungaristának tartasz, nem egy náci ereklyét tartogat, és a karlendítés sem áll távol tőlük. Ennyit a fogalmakról. Pont mindegy, hogy a hozzád hasonló félmajmok éppen minek nevezik, itt nem erről van szó, hanem egy primitív úgynevezett szurkolói csoportról, akik a saját szeretett csapatukat tönkreteszik, miközben sértődötten egy embereket kínhalálba kergető embert éltetnek.

A gyávaságuk pedig egészen visszataszító. Kubatov semmi rosszat nem mondott, az a minimum szerintem is, hogy aki ilyet csinál az vállalja és ne bújjon 2700 facebookos birka mögé. És ..-ra mindegy, hogy nácinak, hungaristának, vagy szcientológusnak vallják-e magukat..

kiwirágós kivirradtig 2013.08.27. 13:53:14

Van megoldás.

Meg kell szüntetni a Fradit a picsába, kizárni minden szakosztályát minden bajnokságból.
A szurkolói egy ideig majd üvöltöznek, aztán megnyugszanak és eltűnnek a fasiszta náci faszba, ahová valók.

@chatendeux:
Elítélték jogerősen. Halálra. Az akkori Csehszlovákiában.
És a népirtásban való részvétel olyan, hogy nem évül el, és az amiatt kapott ítélet sem. Bármelyik ország hozta is.

kiwirágós kivirradtig 2013.08.27. 14:02:18

@kiwirágós kivirradtig:
Azért nem került börtönbe, mert azzal védekezett, hogy nem ő volt az a Csatáry, akit elítéltek, és még nem ért véget a bíróságieljárás. De már bizonyították, hogy de bizony, ő volt az. Ha még pár hónapig él, börtönben végzi.

Ki meg azért nem végezték volna, mert már nincs halálbüntetés az EU-országokban.

@Ramil Safarov:
Járna a faszomat.
Gondolod, hogy Hitlerre és egyéb népirtókra lehet emlékezni kultúrországokban, mint mondjuk Németország?
Lehet, persze. Otthon.
De nyilvánosan sehol.
És nem ok nélkül.

Lémusz 2013.08.27. 14:13:57

Van néhány észrevételem az üggyel kapcsolatban. A klubigazgató reagálása kevésbé izgat, sokkal inkább az, hogy mi történt. Néhány szurkoló a Simon Wiesenthal Központ által leginkább elítélt személyt dicsőítette. A céljuk feltehetőleg a provokáció volt. A zsidó szervezet ugrott is a provokációra, és az UEFA-hoz fordult panaszra.
Jogilag nézve egy a bíróságon soha el nem ítélt személy előtt rótta le a kegyeletét néhány ember egy focimeccsen. Ez semmiféle jogsértést nem jelent, tehát a jog nem ad lehetőséget, ennek megakadályozására. Akkor sem lehetett volna ezt megakadályozni, ha jogsértésről van szó, de akkor a rendezők kivezethették volna az elkövetőket. A B középből feltehetőleg akkor sem lett volna egyszerű ezt megtenni.
Megelőzni is csak úgy lehet az ilyet, ha előtte mindenkit megmotoznak, és az antiszemitákról vezetett listákon szereplőket nem engedik be a rendezvényre. Mindkét megoldás személyiségi jogokba ütközhet.
Ezek alapján vajon mit várhat el az UEFA az FTC-től, vagy az MLSZ-től?
Szerintem az efféle akciókat nem lehet megakadályozni, és ha valaki mégis megpróbálja, az csak a jogszabályok kijátszásával történhet meg. Mindenesetre ha Magyarországot a Simon Wiesenthal Központ kérésére büntetni fogja az UEFA - Ők megtehetik, mert rájuk más szabályok vonatkoznak – garantáltan sikerül növelniük az antiszemiták számát.

Az embereket arra kérném, hogy mindenkit saját tettei alapján ítéljenek meg, és ne az etnikai hovatartozásuk, kinézetük, vagy mondjuk az alapján, hogy ki a kedvenc csapatuk!

Minden Magyar club szurkolóját pedig arra kérem, hogy ha kimennek egy meccsre akkor azt azért tegyék, hogy saját csapatukat biztassák, és a politikai, etnikai, stb. problémáikat hagyják a pályán kívül!

andris89 2013.08.27. 14:23:00

felőlem akkor nácizol és rettegsz,amikor akarsz,de a magyar sport és közép-európa legsikeresebb klubjának nevéből nem gyártunk szaros szóvicceket,világos?
csak nektek van méltóságotok ezen a kurva világon?
ez a klub több ezer magyarországi és határon túli magyarnak az életét jelenti,viccelődni vele számukra kb legalább annyira sértő,mint a holokauszttal.
megérdemelnétek egy fasza kis pert a nyakatokba.

andris89 2013.08.27. 14:24:34

megjegyzem,ennek a fasiszta klubnak a szurkolói egy színesbőrű edző és játékos nevét skandálják hétről hétre.

csárli hárper 2013.08.27. 14:38:03

@frompearly: elmagyarázom neked, mert látom egy átlag fradista eszével sem vagy megáldva...
naszóval, a komment kolléga azon akadt ki, hogy a poszter "nácinak" nevezi a söpredéket, amikor az "hungarista", a nemisővoltártatlanulmeghurcoltmagyaröregember tetves nyilasról megemlékező "drapiról" valahogy megfeledkezett...

jpmjpm 2013.08.27. 14:45:32

@mizie: " Amikor láttam ezt a videot én is pont azt gondoltam, hogy álljunk már meg. Nem azért nem zsidózunk teli pofával elsősorban, mert a clubot megbüntetik hanem, mert ez alatta van egy olyan kulturális minimumnak aminek nem megyünk alá."

valószínű, hogy arről már lemondtak, hogy valaha is meg jön az esze ezeknek a szurkolóknak.

jpmjpm 2013.08.27. 14:51:24

@Ramil Safarov: azon kívül, hogy felmerült, hogy esetleg háborús bűnös volt, mi az a tulajdonsága, amit szeretsz benne? miért kell egy fradi meccsen megemlékezni? tudtál te erről az emberről 3 évvel ezelött?

csak egy néző 2013.08.27. 14:53:23

Ezek olyan rendes, nemzeti gyerekek, segítenek a fityesznek, ahol tudnak(Tv székház, Fityesz székház) meg is érdemlik az új stadiont. Azért egy 8 millás büntit jobban megérdemeltek volna, akár visszamenőleg is a sok rombolásukért.

jpmjpm 2013.08.27. 14:55:16

@andris89: meg huhognak amikor az ellenfélnél játszik egy fekete.

Blitz! 2013.08.27. 15:00:35

@csárli hárper:
Mivel szerencsére még szólásszabadság van Magyarországon is, nyugotan meg lehet emlékezni bárkiről.

A wikiről:
"Az Európai Emberi Jogi Bíróság egy 1976-os határozata úgy fogalmaz, hogy „a szólás szabadsága nemcsak azokra az 'információkra' és 'eszmékre' vonatkozik, amelyeket az emberek jó néven vesznek […], hanem azokra is, amelyek bántják, felháborítják vagy zavarják […] a lakosság bármely részét”."

Az alpári jelzőidet meg dugd fel oda, ahova jól esik..

nabu 2013.08.27. 15:01:13

@csárli hárper: Lehetne kerülni ezeket az "átlag fradista" szójárásokat, meg a szüntessük meg az egész klubot traktusokat (@kiwirágós kivirradtig), mert nekem ez ugyanannyira sértő, mintha a származásom miatt szólnának meg. Hogy lehet valaki annyira ostoba, hogy ugyanazzal az előítéletességgel bélyegez meg egy egész egyesületet, mint ami ellen éppen felszólalnak, képmutatás ez a javából és ezt kikérem magamnak. Nem több ezer, hanem több mint 1 millió fradista szurkoló van az országban és azon kívül, több mint 8 ezren járnak átlagban a meccsekre, nem vagyunk nácik! Az összes többi ország ultrái sem jobbak semmivel, tapasztaltam személyesen, nem beszélve arról, hogy a Diósgyőr és a Haladás szurkolói ennél durvább drapijaiért semmilyen büntetést nem kaptak. Elítélek minden fajta kirekesztést és előítéletességet és nagyon rossz látni mennyi ilyen ember van országban, akinek teljesen természetes egy napi zsidózás vagy cigányozás, de az ami a Fradi ellen folyik most, az is nevetséges.

andris89 2013.08.27. 15:02:07

@jpmjpm: persze meg balhéznak,szétverik a metrót,verekszenek stb.
az ilyen kommentekkel csak elárulod,hogy életedben nem voltál még meccsen,úgyhogy nem is érdemes téged komolyan venni.

nabu 2013.08.27. 15:02:55

@jpmjpm: Nem, nem huhognak, az a Haladás volt és a mi játékosunkra huhogott, de nem érdekes.

Lémusz 2013.08.27. 15:05:42

Kedves Katonai!

Abban igazad van, hogy a náci, vagy a fasiszta fogalmat gyakran helytelenül használják. Ennek a fő oka, hogy itthon is és külföldön is a II. világháború óta rengeteg párt próbálta beszennyezni aktuális politikai ellenfelét ezzel a szóval. Burkoltan, vagy csak úgy simán le lett itt már nácizva az MSZMP összes egykori ellensége, valamint a MIÉP, a Független Kisgazda Párt, a JOBBIK és a FIDESZ valamint azok elveinek osztói. Ez csak az, amire emlékszem. Te is bedőltél egy ilyen ferdítésnek. Ugyanis a hungarizmus, mint az a neve is tartalmazza a magyar nép iránt elkötelezett, azért tenni vágyó embereket jelenti. Jelen esetben az idegengyűlölő kifejezést használnám, mert ez egyértelműbb. Aki hungarista azoknak egy része idegengyűlölő, de a magyar idegengyűlölők hungaristák. Szerintem az tévesztett meg, hogy a hazánkban a legfeltűnőbben az idegengyűlölők nevezik magukat hungaristának, de ez olyan, mint mikor a kokárdát egy bizonyos párthoz kötik, mert ők kampányoltak vele.
Azzal soha senki nem foglalkozott, hogy ez a mindenkit lenácizok taktika milyen mértékben hatástalanította ennek a szidalomnak a kirekesztő jelentését.
Akit már egyszer lenáciztak, ilyen szinte minden második magyar nemzetiségű ember, az nem fogja kirekeszteni a másikat egy ilyen megbélyegzés miatt.

csizsikpizsik _jobbulást Tito, Pique takarodj! 2013.08.27. 15:08:25

Hát igen srácok, ki mivel tud bejutni az újságba ugye.
Az olyan kiscsapatok mint pl. a Bayern azzal hogy triplázik az adott évben.
A Fradi meg azzal hogy zsidózik büszkén egy kurvanagyot.

@Ramil Safarov:
Téged pedig imádlak, mecsoda szellemes nicknév, micsoda érvelési bravúr,;
Egyébként most halt meg a szellemi mentorom aki nagy libsibolsit gyúrt belőlem, név szerint Kohn Grün Goldman Schwarz, a hétvégi meccsre megrendelhetem a molinót, hogy in memorian? Előre is köszönöm, ugye a halott embernnek jár...:)))))))))

wanker cunt · http://freeliveteencams.com 2013.08.27. 15:15:17

Szokásos libsi hiszti.Csatáry urat soha sem itélték el (1949 csehszlovákiát nehogy már komolyan vegyük,lásd benes dekrétumok=MINDEN magyar állámpolgár háborús bűnös a mai napig) ergó,ártatlan.De a lényeg,hogy lehessen egy nagyot rettegni minden nap a csúnya,gaz náciktól

csárli hárper 2013.08.27. 15:16:15

@nabu: lehetne kerülni, de engem és a többi normális, igen van ilyen! fradistát is egy kalap alá vesznek az idiótákkal, valaki írta már itt, lassan ezek a majmok miatt évtizedek óta meccsre járó emberek inkább otthon maradnak, én is. sajnos ismerem ezt a társaságot, minden tekintetben proli, az életben semmit el nem érő, frusztrált senkiháziak akiket egy pár jól szituált "vállalkozó típusú" adócsaló rángat madzagon...kubatov elvtárs is ezek közül került ki.

csak egy néző 2013.08.27. 15:34:01

@Mikóka Málmán:
Lám te vagy a bizonyítéka, hogy mindig van "lentebb".
Látszik, hogy nagy a bizonyítási, megfelelési kényszer benned, te kis látens buzi gyakornok.
"Mikóka Málmán 0 bejegyzést írt és 47 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
2013.08.19. óta tag."

Dr_Minimum (törölt) 2013.08.27. 15:39:57

In memorian szólásszabadság. Hornról vagy jót, vagy semmit, Csatáryról vagy rosszat, vagy semmit.

szamaritánus 2013.08.27. 15:52:11

úristen, fekete ing volta rajta. akkor most minden gyászoló egyben náci is? hát a kéményseprők? :DDDDD

BASZD MEG, DE SÖTÉT VAGY :DDDDd

jpmjpm 2013.08.27. 15:55:06

@andris89: "az ilyen kommentekkel csak elárulod,hogy életedben nem voltál még meccsen"

LOL!

szamaritánus 2013.08.27. 15:56:26

@kiwirágós kivirradtig: nézzél utána az akkori cseh-magyar kapcsolatoknak, mert kurvára el vagy tévedve.

Démonmac1 2013.08.27. 15:57:30

Jó cikk de a szélsobber érzelmű népeket úgysem lehet meggyőzni arról, hogy mi a helyes vagy éppen mi a helytelen.

Illetve van egy mód.. ahogy Sz. Csanád járt..:D

Démonmac1 2013.08.27. 16:01:02

Fasziszta Torna Club, jó név, való rájuk.
de mi van az Újpesstel? mert ott is van szép számmal ilyen beállítottságú izé.

andris89 2013.08.27. 16:11:18

@jpmjpm: hiába nevetsz,ez az igazság.
és mivel nem tudhatod,elárulom,évek óta nem volt huhogás Fradi meccsen.
szevasz

csárli hárper 2013.08.27. 16:17:16

@Démonmac1: nem, nem való rájuk, csak egy maroknyi izé miatt ég a pofája mindenkinek...
volt régen egy mondás "minden nyilas fradista,
de nem minden fradista nyilas"...

a szép színű dózsások annyira berágtak, hogy nem kurvaanyázhatnak, törhetnek-zúzhatnak, hogy már nem is szurkolnak a barbiban :)

JewRivers 2013.08.27. 16:20:51

Aki szerint fekete ez a sötétszürke ing, sürgősen menjen szemészhez!

Érdekes, hogy bizonyos Dánielnek üzentek a Diósgyőr ultrái, nem akadtak ki a szájon vízentál köpontosok, vagy amikor a listázásukra szólítottak fel a Loki ultrásai.

Csak a fradika, az szúrja, csípi a szemüket...

Muad\\\'Dib 2013.08.27. 16:24:03

Nem szívesen védem a Fradit, mert nem a szívem csücskei, de ezt az ordas, büdös nagy hazugságot már egy másik "színvonalas" blog is megjátszotta (értsd: jájjistenkémnemishatárolódtakelrendesenmertnáczikok).
Tessék olvasgatni:
www.nemzetisport.hu/labdarugo_nb_i/ftc-a-klub-eliteli-az-mlsz-altal-is-vizsgalt-transzparenst-2272851

atti.atti 2013.08.27. 16:38:27

Miért ne lehetne egy drapériával megemlékezni Csatáryról??? Tudtommal semmilyen bíróság se ítélte el őt demokratikus körülmények között az pedig, hogy vádlott volt még nem egyenlő a bűnösséggel...
Remélem azért a családjának még megengedik, hogy megjelenjen a temetésén vagy remélem, hogy egyáltalán eltemetni engedik.

atti.atti 2013.08.27. 16:42:54

Szerintem a Simon Wiesental és a Mazsihisz minden meccs előtt nézze át a Fradi kezdőjét és adja rá áldását, mert ha véletlenül túl sok lesz a magyar az nem jó, mert akkor még szörnyű irredenta, nacionlaista eszmék ütik fel fejüket.
Minden meccs előtt tartsunk holokauszt megemlékezést és minden jegy árának egy biozonyos %-át utaljuk át kártérítésnek zsidó szervezeteknek, mert még nem kaptak elég kártérítést.

A bajnoskág elnevezése az NB1, na ezt sürgősen meg kell változtatni, mert ott a nemzueti szó benne, ez antiszemita, irredenta, rasszista, kirekesztő stb. stb.

atti.atti 2013.08.27. 16:47:27

A cikk írójának és minden rettegő ballibnek pedig üzenem, hogy tanuják meg végre,hogy a náci és a fasiszta nem ugyanaz!

Csak azért kezdtek el fasisztázni nálunk még a kommunista rendszerben, mert a emzeti szocialistákat szidni a szocializmusban kissé furán hangzott volna, ezért kezdtek el fasisztázni, de a kommunizmus és a fasizmus két külön dolog!

Csak ha már ennyire szeretnek rettegni akkor legalább tudják, hogy épp mitől rettegnek.

agresszív kismalac · http://kismalac.blog.hu 2013.08.27. 16:52:28

@nabu: Nyócezer. Gratulálok.
Amúgy ez az egymillióból van, vagy ez már az ellenfél szurkolóit is tartalmazza?

jpmjpm 2013.08.27. 16:55:27

@andris89: azért nevetek, mert azt írtad, hogy életemben nem voltam meccsen. ezt nem tudom honnan veszed. de nem nagyon fogok veled arról vitatkozni, hogy én már hol voltam életemben.

a huhogás rendszeres volt abban a 10 évben amíg meccsre jártam, égett a pofám. az, hogy a vébert elküldtük minden meccsen a kurva anyjába az egy dolog volt. de reflexből huhogni, mert valaki fekete halál gáz volt szerintem már akkor is amikor én jártam meccsre. nem hinném, hogy pont most szokott le róla a b-közép, amikor a csatáryra emlékeznek. ezt az embert nem ismernétek, ha nem merült volna fel, hogy háborús bűnös is lehet. ezen kívül semmit nem tud felmutatni, nem tudsz említeni egy olyan tulajdonságát, tettét ami miatt tisztelni kéne.

ProsTata 2013.08.27. 17:03:36

@katolnai:
Igazad van és mégsem.
Rengeteg példa van arra, hogy egy szó eredeti jelentése értelmezése megváltozik, elvonatkoztatottá válik. Úgy igaz ez a magyar nyelvben, mint a többiben. Ilyen a "náci" szó is. Az értelmezésed igaz, ha annak történelmi hagyományait, a betű szerintit nézzük. Valójában ma magyarországon és a világ más (megkockáztatom nagyobbik) részén a rasszizmusra, idegengyűlöletre, kirekesztésre, rendpártiságra stb. használt jelzővé vált: náci.
Ez a kifejezés pl. a szlengben is megjelent: a nyelvtani hibákat állandóan kijavítgató szőrözgetőket pl. nyelvtannácinak becézzük.

De a fridzsider-ről sem egy márkára asszociálunk, amikor halljuk, hanem az otthoni hűtőgépünkre, ami valószínűleg egy egészen más cég terméke stb-stb.

Ha tehát azt mondom hogy a transzparenst kifeszítők nácik (notabene zsebnácik) voltak, akkor ezzel nem azt mondtam, hogy német nemzetiségű nemzetiszocialisták voltak, hanem minősítettem őket és minden bizonnyal magamat is.

Joaquin 2013.08.27. 17:04:55

Nagyapámról is megemlékeztek? Ja ő nem vezetett náci tábort, bocs.

Hihetetlennek tartom, hogy egy olyan "kultúrkörben", ahol elvileg a gerinc, a férfias kiállás az elveid mellett és hasonlóak elvileg nagy becsben tartott értékek (nagy tömegben legalábbis megy), ilyen sunyin, gerinctelenül és nem utolsó sorban átlátszó módon takargatjátok valódi motivációtok. Csatáry egyetlen érdeme az volt, hogy tábort vezetett. Nem ennek ellenére emlékeztek meg róla - pont ezért. Jog ezt nem tiltja, de itt senki se beszélt jogról. Az UEFA kicsit más, szerintük az ilyesmi nem való focipályára (lelátóra), és joguk is van komoly pénzbüntetést kiszabni, meg még fene tudja mihez. Mi erkölcsről beszélünk, de a szélsőjobb láthatóan saját erkölcseit sem értékeli, szóval nem értem mit várunk.

Akinek nem inge...

Ui.: a náci egy szó, így azt jelenti, amit az emberek gondolják, hogy jelenti. A szavak értelme gyakran változik, főleg ha erősen átpolitizált fogalomról van szó. Nem vagyok hajlandó a náci szó helyett nemzeti radikálist vagy hasonlót mondani, mert vannak barátaim, akik szélsőséges nacionalisták de NEM antiszemiták. Ők a szememben nem nácik, ez a szó másnak van fenntartva.

dr. Kóser Malac™ (a legnagyobb demokrata civil)! 2013.08.27. 17:24:29

@Joaquin: " Nem vagyok hajlandó a náci szó helyett nemzeti radikálist vagy hasonlót mondani, mert vannak barátaim, akik szélsőséges nacionalisták de NEM antiszemiták."
Most akkor vagy cionisták, vagy előtted nem hozzák szóba a zsidókat... :D

JEEEEEEEEEEE 2013.08.27. 17:52:53

@kiwirágós kivirradtig: "Elítélték jogerősen. Halálra. Az akkori Csehszlovákiában.
És a népirtásban való részvétel olyan, hogy nem évül el, és az amiatt kapott ítélet sem. Bármelyik ország hozta is."

A haboru utani koncepcios perekkel, es az iteletekkel, kitorolheted a segged. Illetve meg annyit sem ernek. A tortenelmet a gyoztesek irjak, es az akkor gyoztesek alaposan atirtak. Ezert aztan, loszart sem szamitanak, az akkori birosagi iteletek, foleg nem 70 evvel kesobb.
Magyar birosag nem itelte el, ezert egy teljesen ARTATLAN emberrol van szo, akit meg a halalaban is gyalaznak a mocskok.

The brain 2013.08.27. 17:54:09

Mi voltunk!Respect Csatáry bácsi!!!

andris89 2013.08.27. 18:35:54

@jpmjpm: ki beszélt itt Csatáryról?
itt arról van szó,hogy a sok internetes megmondó minden szarnak elhordja a fradistákat,mert balhézók,nácik stb.
persze,mert ezt löki a pofájukba az rtl meg az atv,az senkit nem érdekel,hogy mindezt legalább 10 éves felvételekkel illusztrálják.
a magyar lelátói élet teljesen halott,nem hogy huhogni,lassan már szurkolni sem lehet.
a '90-es években(Véber idején) még más volt a helyzet,robotzsaruk helyett tányérsapkások biztosították a meccseket,nem volt szurkolói kártya vagy kamerarendszer sem.

Már a magyar foci is jobban teljesít! 2013.08.27. 20:37:45

@andris89: "ki beszélt itt Csatáryról?"

á senki.. :))))

agresszív kismalac · http://kismalac.blog.hu 2013.08.27. 21:12:25

@andris89: Apukám, te fordítva ülsz a lovon. Nem gondolod, hogy miattatok van annyi robotzsaru a meccseken?
Szurkoló, vagy csak futballkedvelő viszont nincs.

katolnai 2013.08.28. 04:59:52

@Joaquin: "mert vannak barátaim, akik szélsőséges nacionalisták de NEM antiszemiták" Sajnos badarságra raktál badarságot, mert az 'antiszemita' szót is helytelenül használjátok. Azért mert valaki rüheli a zsidókat, ég szeretheti az arabokat, és ha csípi az arabokat, akkor nem lehet antiszemita, bármennyire is utálja a zsidókat. (Lehet nem tudod, de az arab is szemita 'fajta'.) Az ilyen lehet zsidógyűlölő, anti-zsidó, anti-izraeli, anti-júdaista stb. de közelsem biztos, h antiszemita.
Nem lehet azt megkerülni, h a náci ideológia sarokköve a germán faj felemelése a többi nép, népcsoport felé – beleértve a magyart is –, tehát az a magyar, aki nácinak tartja magát, az nem tudja mit beszél. A fogalmakkal helytelenül dobálódzó logikája szerint akkor létezhet leninista-maoista és muzulmán-keresztény is! Tessék figyelembe venni az értelmezőszótárak, lexikonok meghatározásait, és mindaddig úgy használni a fogalmakat, míg azokat tudományos, akadémista intézmények meg nem változtatják. Eszerint kell haladni nem önkényes zavarodott liberális fogalom-kóválygást követni.
süti beállítások módosítása