HTML

Megosztás

Utolsó kommentek

Címkék

afrika kupa (5) anglia (7) angol (30) arsenal (26) bajnokság (16) balotelli (8) barcelona (36) basel (5) bayern (12) bíró (6) BL (8) bl (34) botrány (11) brazil (11) bunda (9) chelsea (23) city (20) cl (5) conte (8) coub (8) dirty tackle (6) dortmund (9) Eb (5) eb (9) egervári (5) elemzés (7) epic (6) epl (14) európa (6) fabregas (5) fail (19) ferguson (11) foci (6) FTC (6) ftc (11) gif (33) gól (18) guardiola (9) holland (6) honvéd (5) Honvéd (7) inter (14) juventus (25) Juventus (9) Kispest (5) kupa (5) lazio (6) liverpool (11) madrid (8) magyar (37) Magyarország (18) magyar futball (6) magyar válogatott (7) manchester (23) manchester city (7) manchester united (8) mancini (7) messi (16) milan (25) MLSZ (5) mlsz (5) mourinho (18) mtk (6) MTK (5) napoli (12) nb1 (11) NB1 (7) német (11) newcastle (7) ns (8) olasz (34) öngól (7) Orbán Viktor (8) orosz (8) összefoglaló (5) pepe (5) PFLA (9) pirlo (7) piros (6) rasszizmus (6) real (15) real madrid (9) roma (6) rooney (5) selejtező (14) serie a (12) spanyol (20) svéd (7) szines (31) színes (33) tottenham (6) ügy (6) united (7) válogatott (19) vb (8) vicces (7) video (89) videó (67) Videoton (5) wenger (5) Címkefelhő

e-mail

togon@protonmail.com
webmester

A magyar futball fekete keddje

Döbbenetes sokkok érték a magyar futballt a mai napon. A két eset messze nem tartozik egy lapra, de mindkettő hatása kíméletlen.

2012. január 8.-án 19:00-kor a FIFA nyilvánosságra hozta, hogy zárt kapus meccsen kell lejátszanunk a románok elleni sorsdöntő VB-selejtezőt, ami sokkolta a futballtársadalmat. Az MLSZ közleményében próbál udvariasan felháborodni, és a döntés súlyosságát hangsúlyozva igyekszik érdeket érvényesíteni. Az általunk mégoly nagyra tartott sportnapilap internetes változata viszont nem átallott a következő alcímmel előrukkolni: „A FIFA indoklása szerint a szurkolók antiszemita rigmusokat kiabáltak az Izrael elleni meccsen.” Lehet, hogy csak mi vagyunk ennyire kukacoskodók, de mintha ez azt jelentené, hogy a FIFA túlzott szigorral állapította meg az antiszemitizmus tényét. Tehát csak a FIFA szerint voltak antiszemita rigmusok, az NSO szerint nem. Oké.

Nyilván a mi véleményünkre senki nem kíváncsi, de az a szégyen, amit mi a stadionban ülve éreztünk azon a bizonyos augusztus 15-i estén, máig kísért. Felháborító módon viselkedett a stadion egyik szektora. Tény, hogy ez a szurkolók csak egy “rendetlen” csoportja volt, igaz. Az viszont szintén igaz, hogy a szervezők mindössze egyszer hangosbeszélőztek (“kérjük sportszerűen buzdítsák…”), meglehetősen óvatos figyelmeztetéssel. Fel sem merült a komolyabb szóbeli intés, vagy esetleg bármilyen egyéb módon leállítani azt a 3000 embert, akik egy egész országot lejáratva egy teljes meccsen keresztül zengték a Palesztínát, vagy küldték Auschwitzba a zsidókat (és egyéb nyalánkságok ugye). A stadion többi része magyaros nemtörődömséggel kezelte a helyzetet (fütty nem volt, ha bárkiben ez felmerülne). Kollektív dolgok ezek hát, és elég sok focit nézünk ahhoz, hogy tudjuk: nem sok helyen tűrik már ezt el.

Jegyezzük meg azt is, hogy BARÁTSÁGOS meccsre INVITÁLTUK az izraeli csapatot, akiknek később szinte menekülve kellett távozniuk. Ez aztán a magyaros vendégszeretet! Sokszor dicsértük az MLSZ profizmus irányába tett lépéseit, de most felmerül, hogy már a helyzet megelőzéséért is kellett volna tenni valamit, de legfőképp később az akut helyzetben határozottabb fellépés elvárható lett volna, hogy az utókezelésről már ne beszéljünk, de emlékeink szerint ott is ment némi sunnyogás.

Ezt mindenképpen szerettük volna megosztani azért, hogy mindenki tisztán láthasson az ügyben. Persze küzdjünk, hogy legalább felfüggesztettet kapjunk, és nyilván rosszkor jön a büntetés, főleg, hogy pont a románok ellen… jaj. Az enyhítésért való küzdelemben viszont fel kéne mutatni legalább jövőbeni törekvéseket, hogy miként akarja az MLSZ elérni, hogy tűnjön el a rasszizmus a futballunkból. Valami igyekezetet, vagy bármit. Ne fröcsögjünk, ha más nem jut eszünkbe csendben szégyelljük magunkat. A megdöbbenés jól mutatja, hogy mi (MLSZ, magyar focirajongók, stb.) azt hittük, ez az ügy el van intézve ... egy bocsánatkérő közleménnyel. Most az egyszer nem így alakult.

--------------------------------------

A nap másik tragikus eseménye, hogy Gera Zoltánról kiderült az, amit már eddig is sejtettünk. A QPR elleni kupameccsen elszenvedett térdsérülése katasztrófális. Ebben a szezonban már nem léphet pályára, ami valami olyan szintű csapás a pályafutásának, hogy ebből már tényleg nagyon nehéz lesz visszatérnie. Magunk is kiemeltük, hogy neki még akkor is sikerül, amikor már mindenki letesz róla, de ez most tényleg végegyanús, amit hosszú-hosszú ideig nehéz lesz feldolgozni. Legalább addig, amíg újra nem vág be egy nagy bombát a Poolnak.


Gera_QPR_WBA_serules2_640.jpg

Hajrá Zolika! Mi nagyon drukkolunk! Hiszünk benne, hogy sikerülni fog!

2013.01.08. 22:52 futballsz'

201 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://futballsznob.blog.hu/api/trackback/id/tr165007126

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

blah 2013.01.09. 10:58:03

@esefe: oké, akkor biztosan a térkép a rossz...

belekotty 2013.01.09. 10:58:23

@freetibi: "Ha azt gondolom, hogy a zs-ktől jobb távol tartani magunkat, akkor kirekesztő vagyok vagy óvatos? " - rasszista.

Punxsutawney Mormota 2013.01.09. 10:58:59

@esefe: Jobb is, zsenikém, mert csak a magad hülyeségeit hajtogatod (szegény kődobáló palesztin gyerekek - aha, az a kő valahogy rakétává alakul a levegőben), mint egy kerti törpe.
Az Ural keletről zárja le Európát. A Kaukázus Délről. De a kazahok kb annyira európaiak, mint az irániak. Azért mert a vonalakat éppen ott húzták meg, attól még nem lesz európai egy ország.

dagiiron 2013.01.09. 10:59:48

@EMU: egy részt te rohadj meg, s ne a foci drukkerek. másrészt hazudsz. Elkezdték felszerelni, illetve az épülő stadionokba is beépítették volna, s így központilag lehetett volna ellenőrizni a belépőket, s működött volna az országos kitíltás is (!!!), de a drága elvbarátaid, s ahogy látom te is, megakadályoztáttok annak kiépítését. Értem én, utálod a focit, utálod a sportot, szarul nézel ki, s nem tudsz közöségben gondolkodni, de legalább az anyád megnevelhetett volna, hogy ne beszélj ilyen ordenárén...

esefe 2013.01.09. 11:02:48

@Vitéz Kőbányai Világos:

Talán mert vannak európai területeik? Okoska.

Európán kívüli államok európai területei [szerkesztés]

Azerbajdzsán
Grúzia
Kazahsztán
Törökország

hu.wikipedia.org/wiki/Eur%C3%B3pa_orsz%C3%A1gai

esefe 2013.01.09. 11:04:22

@Aureliano Buendía ezredes: Jó van gumicsizmás. Ami a faludban nincs is, az nem is létezik.

SZDSZPistike 2013.01.09. 11:11:21

blah nagyon buta vagy. Szerintem ciki ez a kazahsztánozásod. :D

buddha 2013.01.09. 11:11:49

biztos vagyok benne,hogy Platini keze benne van a dologban,francia-román tesvér,miért kellett egy félévet várni?
nem lehetett volna,mondjuk az előző 2 selejtező valamelyikére ezt kiadni?véletlen,biztosan

trecska 2013.01.09. 11:12:07

na most orulhet a sok antimagyar ballibes! remelem boldogak vagytok buzeransok.
az is erdekes vajon ki szolt a fifanak? csak nem egy "magyar"? vagy ertik a magyart?

freetibi 2013.01.09. 11:14:20

www.youtube.com/watch?v=kCGCwPzJAm4

javaslom magyarország nato általi megbombázását. ez valóban olyan súlyos bűncselekmény volt, amelyet minden magyar lemészárlása sem tud jóvá tenni.

örömmel olvasom, hogy a kárpátnácidiktatúrában hőbörgő szurkolók kivételével, földünkön terjed a demokrácia. infografika: 972mag.com/visualizing-occupation-ethnic-cleansing/43860/land-theft-3/

freetibi 2013.01.09. 11:15:39

@belekotty: igazad van. likvidálom magamat.

nookedli 2013.01.09. 11:18:32

Hol marad a szólásszabadság?

Aureliano Buendía ezredes 2013.01.09. 11:19:32

@esefe: Ugye te is látod @freetibi: videóján a sok arab arcot :D:D

Shopping 2013.01.09. 11:20:11

@rezvez: a kérdés így helyes: kinek állt érdekében( anyagilag) megrendezni ezt a meccset?

buddha 2013.01.09. 11:20:19

kíváncsi vagyok mit szab ki a ma/Fifa a horvát-szerb meccs után,valószínűleg ott is zsidózás lesz a legtöbb...

Lencsés István 2013.01.09. 11:21:41

Sajnos a csűrhék miatt szívnak a normális szurkolók . :(

Miért nem gátak épültek stadionok helyett? 2013.01.09. 11:25:12

Orbán a törpe "jellemóriás" már a FIFA berkeiben is keveri a szart, ott sem szeretik, mert ott is hatalmi ambíciói vannak.
A magyar-román szigorú zártkapus eltiltás is jelzés az országnak és Orbánnak.
A békemenet emberei leszólítanak embereket és pénzt gyűjtenek!

Hajrá Gera, gyógyulj meg!

ComLo 2013.01.09. 11:25:23

@esefe: Ebbe az izrael hol játszik vitába, fölösleges mélyebben belemenni.

Van még ilyen példa pont a világ másik felén. Ausztrália azért játszik az ázsiai csoportban, és nem az óceániaiban, mert ott aránytalanul nagy volt a fölénye, így a saját súlycsoportjával küzdhet, valamint Óceániából is van esélye másnak kijutni.

csavari 2013.01.09. 11:25:40

Vajon miért utálják az egész földön a zsidókat? Ezt a kérdést kellene korrekten megválaszolni és az okokat megszüntetni és megszűnne a zsidózás. Ilyen egyszerű a dolog de akkor nem lehetne állandóan fasisztázni meg rasszistázni! Oda lenne a jól jövedelmező üzlet!

the_line 2013.01.09. 11:25:53

Ezen a meccsen nem voltam kint,de az itthoni válogatott meccsekee általában kijárok, mégpedig a kanyarba szoktam jegyet venni, gondolom innen, az s jobb felől jött a fenti "buzdítás" is. Azért negyek oda, mert ott van a legnagyobb hangulat, de kibaszottul idegesítő és szánalmas, hogy minden meccsen elő kell hozni a mocskos zsidózást, a büdös románozást, a lesz még erdélyezést,jan slotázást (ráadásul egy svédek elleni meccsen). Meg krisztiánóahomoszexuál és stb. Amikor rendes szurkolás van, a -hajrá - magyarok felelgetés olyan erös tud lenni hogy a hideg is kiráz és zeng aPuskás,de a fenti értelmetlen gyűlölködés a legalja, és sokkal inkább szomorú, mint lelkesítő.

Amikor bezzeg kimentem a hokivb-re ott semmi ilyen nem volt. Szurkolás a szó nemesebbik értelmében. Ott tudtam meg, hogy nem az a büdös román aki nem ugrál, hanem az a büszke magyar, aki ugrál...

freetibi 2013.01.09. 11:26:06

szólásszabadság.

kettős mérce.

kollektív bűnösség.

valahogy mindig "ők" értelmezik, hogy ezeket hogy kell érteni. kinek, mikor, mit szabad.

kertesz 2013.01.09. 11:26:21

Ha lenne töke az MLSZ-nek, olyan helyre vinné ki a meccset, ahol nagyon kicsi a lelátó. "Véletlenül" lenne olyan cég, aki bérbe venné a stadion körüli területet és jegyet szedne egy szorosan felépített, jóval magasabb mobil lelátóra...
Talán még egy FIFA, FUCK YOU molinó is felférne erre a mobil lelátóra...

Miért nem gátak épültek stadionok helyett? 2013.01.09. 11:28:56

Orbán a törpe "jellemóriás" már a FIFA berkeiben is keveri a szart, ott sem szeretik, mert ott is hatalmi ambíciói vannak.
A magyar-román szigorú zártkapus eltiltás is jelzés az országnak és Orbánnak.
A békemenet emberei leszólítanak embereket és pénzt gyűjtenek!

rezvez 2013.01.09. 11:31:14

@Shopping: Nem gondolnám, hogy pusztán anyagi megfontolások voltak. Nem hiszem, hogy ennyire naív emberek lennének ott, ahol erre rábólintanak.

Amatőr 2013.01.09. 11:32:49

@esefe: "Annyira gyávák, mint aki bombázza meg ágyúval lövi a csúzlis, meg kődobáló kis palesztín gyerekeket. "

Hogy innen több ezer km-re kik és mit csinálnak, az egy dolog. De hogy Budapesten a stadionban tizenvalahány sportolón kívánják mindazt megtorolni, az meg orbitális tahóbunkóság, a sport lealacsonyítása, aljasság. Azt hiszem, hogy a rákosi és kádár nevű gazemberek és az alja csatlósaik rémtetteiért Puskásékat SEHOL nem fütyülték ki. Pedig Puskás még "őrnagy" is volt.

DezInf 2013.01.09. 11:33:07

@esefe:

Akkor Kazahsztán kérhetné az EU-ba való belépést?
Hinnye.......az szép is lenne:)
Mellesleg a Kazah demokrácia kicsit sem lenne probléma?
Olaj,gáz van,kozmodrom van,diktátor is van :D

buddha 2013.01.09. 11:35:30

@Amatőr: a Puskás téma mennyire igaz

Bretschneider detektív 2013.01.09. 11:46:00

@kertesz: Kétségtelenül elegáns megoldás, mint Vona Gáboré. Nem elég, hogy befingottunk, hordjunk össze egy trágyadombot majd onnan fingjunk le.

veny 2013.01.09. 11:46:37

Amit a magyar "nézők" avagy "szurkolók" csinálnak (és itt nem csak a most kifogásolt magatartásra gondolok), ahhoz tök felesleges a foci háttérnek. Csinálják nyugodtam egyebütt, semmi nem fog változni... :-P

EMU 2013.01.09. 11:46:50

@dagiiron: Viszont tudok helyesen írni, az is nagy dolog a turbóorbánistákat látva. Másrészt (ugyanis ez egy szó, akár az egyrészt) a szavaidat láttad viszont a hozzászólásomban, úgyhogy az ordenáré stílust magadon kérd számon. Közöségben valóban nem kívánok gondolkodni, közösségben ellenben tudok, bár nyilván mást jelent ez számomra, mint neked a nyáj. Közösségben rászólnak a taplóra és igyekeznek visszafogni, nyájban viszont számon kérik, hogy miért nem sikk a bunkóság. Ez utóbbit teszed te. Azon kívül, hogy fenéket értesz te bármit is.

DezInf 2013.01.09. 11:47:11

Van egy probléma,egy B-közép csürhe.
Az elmúlt 30 évben nem a jó játékkal vívtuk ki az európai fociszerető közönség érdeklődését.
Hány esetben volt gond a "szurkolóinkkal" ?
Hányszor kellett szégyenkeznünk miattuk?
Miért lenne a FIFA pont velünk szemben elnéző?
Talán a patyolat tiszta múltunk miatt?
Nem ez volt az első büntetés amiért megdolgozott a B-közép.
Kicsit megunták,ez nem elég eurokonform.

Viszont jó alkalom most is zsidózni,kis palesztin kerekasztalt tartani, földrajzi akadémiai értekezéseket folytatni.
A beléptető rendszerről meg Tomit kéne facén megkérdezni. Nem hiszem , hogy örülne az érdeklődésnek:)

Nem az lenne a foci érdeke,hogy arról polémiázzunk,hogy milyen módon lehetne úgy működtetni a focit ( nagyon nagy üzlet néhol,némelyeknek ), hogy ne kelljen szégyenkeznünk,büntetéseket fizetnünk ?
A reklámbevételeknek nem nagyon tesznek jót az ilyen ügyek.
A jó focihoz meg pénz,pénz és pénz kell.

rezvez 2013.01.09. 11:50:48

@Bayer, te sunyi, tetű békemenetes nemzeti szar!:
Jó ez a név! :) Ebből is látszik, hogy demokrácia van, mert az átlagostól eltérő elmeállapotú emberek is alakíthatják a közvéleményt.
Ezt a hozzászólásodat már a Grécy-blogon elsütötted. Végig házalsz vele minden blogot?

kohn-orsós-munteanu-francois 2013.01.09. 11:58:46

@kertesz:

és akkor esetleg 20 évre kitiltaná Magyarországot a teljes nemzetközi porondról
eddig is extra keményen basztattak minket ha sportdiplomáciáról meg büntetésekről volt szó
gratulálok annak aki megszervezte az Izraeli barátságos meccset
azokat akik kimentek hőbörögni én nem hibáztatom, mert mindegyik egy szánalmas véglény, egytől egyig, őket felesleges okolni bármiért, egy zacskó pillangónak ezerszer több esze van mint nekik együttvéve

Démonmac1 2013.01.09. 12:08:05

Ha egy klub/sportegyesület/ tényleg érdekelt abban, hogy a szurkolói normális emberi módon buzdítsák a sportolókat, akkor az tesz érte.
Idehaza, hosszú évek óta nem történik semmi kézzelfogható pozitívum.

A rasszista őrjöngés a legellenszenvesebb, mindegy, hogy melyik népcsoport terhére követik el. Ha a szervezők nem tudnak, vagy éppen nem karnak tenni, hogy a beengedett nép, normálisan viselkedjen, akkor ez történik.

Viszont a nép egy része igényli az őrjöngést, szóval nehéz ügy.

belekotty 2013.01.09. 12:12:42

@freetibi: Öntünk neked bronz cipőt a Duna partra. :-))

Démonmac1 2013.01.09. 12:20:58

@kertesz:"Ha lenne töke az MLSZ-nek, olyan helyre vinné ki a meccset, ahol nagyon kicsi a lelátó. "Véletlenül" lenne olyan cég, aki bérbe venné a stadion körüli területet és jegyet szedne egy szorosan felépített, jóval magasabb mobil lelátóra...
Talán még egy FIFA, FUCK YOU molinó is felférne erre a mobil lelátóra... "

Az ezután jövő csekk és eltiltás meg egy életre elvenné a kedvüket a hasonló gyermeteg próbálkozásoktól.

greycup 2013.01.09. 12:21:39

Nem baj. Legalább jobb lesz az odds.

csárli hárper 2013.01.09. 12:22:13

mai hír:

index.hu/belfold/2013/01/09/elutasitottak_a_gyongyosi_elleni_feljelentest/

és csodálkozunk, hogy a stadionokban őrjöngenek az egysejtűek...

2013.01.09. 12:25:20

A feljelentgető zsidók ezzel csak az antiszemitizmus erősödését érik el. Az ügy nyertese pedig a Jobbik lesz.

Ha ez a cél hülye zsidók, akkor csak így tovább :)

Vitéz Kőbányai Világos 2013.01.09. 12:25:23

@esefe: Ugye akkor ha te Európa legmagasabb pontjára mész, akkor az Elbruszra mész? Még véletlen se a Mont Blanc-ra, ugye?
Ugyeugyeugyeugyeugye?

Sanya75 2013.01.09. 12:29:49

@the_line: "Amikor rendes szurkolás van, a -hajrá - magyarok felelgetés olyan erös tud lenni hogy a hideg is kiráz és zeng aPuskás,"
+1 pontosan így van

technikailag egyébként ez jogos, h bar.meccsen történtek miatt tétmeccsre szól a bünti? Mert ha teszem azt a Magyar kupában vkit kiállítanak, akkor köv. kedden a fegyelmi biz. Magyar kupa meccs(ek)tôl fogja eltiltani. Válogatott bar.meccsen is, piros lapnál a köv. barátságos (és nem tét-) mérkôzést kell kihagyni, talán volt még itthoni példa erre is.

Lehet, h nincs köze a kettônek egymáshoz, de akkor is minimum furcsa...

Amatőr 2013.01.09. 12:31:05

@Démonmac1: ""Viszont a nép egy része igényli az őrjöngést, szóval nehéz ügy. ""

Na, ez viszont igaz.

Hajdan' a falusi legények a kocsmába/bálba bicska nélkül be sem tették a lábukat. Ott aztán - ha már magasra hágott a hangulat - rendesen megcsapolták egymást ("nem is bál az, ahol nem folyik ki egy-két vödör vér), kifolyatván a fölösleget.
Így aztán a következő mulatságig baj nélkül zajlott a falu élete.

Sajnos ezek a tahóbunkók idővel beköltöztek a városokba, ahol is meghonosították a népi kultúrát.

Szerencsére a szurkálást - egyes népcsoportokat kivéve - felváltotta a szurkolás, és annak is egy igen speciális ága, az agyatlan bunkóság. Az ebben résztvevő véglények tekinthetők hagyományőrzőknek, a falusi kultúra ápolóinak. Védett állatfaj.

Online Távmunkás · http://onlinetavmunka.blog.hu 2013.01.09. 12:31:15

Az NSO mióta hivatkozási alap? Annyira megbízhatóak, mint a testvérújság Blikk...

Online Távmunkás · http://onlinetavmunka.blog.hu 2013.01.09. 12:35:01

@Démonmac1: A klubokat nem érdeklik a szurkolóik, semmit sem tesznek meg, hogy a lelátókon olyan állapotok legyenek, hogy újra kimenjenek az emberek meccset nézni. Végülis, minek nekik a jegybevétel? Aztán sírnak, hogy a kiadásaik 8-10%-a jön csak össze a belépőkből és a bérletekből, míg nyugaton 25-30% az arány. És persze a sok hülye mindig hitelezi ezeket a senkivel és semmivel nem törődő fociklubokat...

Joe84 2013.01.09. 12:36:10

Hagyjuk már ezt a szégyen dolgot. Én egyáltalán nem éreztem szégyent akkor, ez együtt jár a focival.

Mindenkinek kiabálnak valamit, nekünk is, a különbség csak az, hogy az izraeliek mintha érzékenyebbek lennének, meg sokkal védettebbek.

Radio Silicon 2013.01.09. 12:36:26

@csárli hárper: Itt egyedül te szeretnél örjöngeni...

Radio Silicon 2013.01.09. 12:40:31

@Joe84: Telejesen igazad van, hány magyargyalázó molínó és rigmust lehet hallani egy román-magyaron (vagy szerb-magyaron)? Aztán mégsincs büntetés a FIFA részéről.

De legyen büntetés, akkor tegyék a meccset a legalacsonyabb lelátójú stadionba.

Démonmac1 2013.01.09. 12:42:10

@Joe84: "Én egyáltalán nem éreztem szégyent akkor, ez együtt jár a focival. "

Képzelem, mekkora sivítás lenne, ha a másik ország szurkolói, tatárjárásos posztereket lengetnének, azzal, hogy "majdnem összejött"

Ez is a tatárok hibája. ha tisztességesen kiirtották volna a kiirtanivalót, nem lenne ez a problémánk:)

csárli hárper 2013.01.09. 12:49:04

@Radio Silicon: te is csak kívülről láttál stadiont, igaz?

Radio Silicon 2013.01.09. 12:49:27

@Démonmac1: Ház akkor képzeld el, biztosan jó most, nem?

Radio Silicon 2013.01.09. 12:51:29

offolásba nem megyek inkább bele, már azt is sajnálom, hogy hozzászoltam a témához, hiszen nem az én bajom. A focidrukkerek megtalálják a választ a FIFÁ-ra.

A butaság ellen harcol a FIFA és nyilván veszíteni fog.

2013.01.09. 12:55:09

Igen meg kell tanítani az egész világgal, hogy kit szabad szidni! Nehogymá akit akar az örge, akit valamijé nem szeret. Van akit szidhat van akit nem. Kínaiakat lehet gondolom, meg zarabokat. Izraelit nem. Mert az Európai kupában indul, merthogy Európában van. Jobban mindva mindenhol van. És otthon van mindenhol.

Amatőr 2013.01.09. 12:59:32

@Joe84: ""Mindenkinek kiabálnak valamit, nekünk is, a különbség csak az, hogy az izraeliek mintha érzékenyebbek lennének, meg sokkal védettebbek."

Arra, hogy kik és mit kiabálnak, van magyarázat. Az indokolatlan mocskolódásra van magyarázat; az u.n. tourette-szindrómás egyedek képtelenek kontrollálni a szavaikat. Aminek ki kel jönni, az ki is jön. Ők beteg emberek, ne bántsuk őket.

Koprolália
A Tourette-szindróma (TS) egy neuropszichiátriai idegrendszeri betegség, amelyet közös szóval tic-eknek nevezett ismétlődő, akaratlan mozgások és irányíthatatlan hangadások tartós, együttes vagy váltakozó fennállása jellemez. Némely esetben ezek a tic-ek helyzethez nem illő szavak, kifejezések hangos, és szintén akaratlan kimondását is magukban foglalják.

Sanya75 2013.01.09. 13:04:35

@Radio Silicon: vagy az Üllôi útra vinni a meccset, a felüljáróra a két kapu vonalába 2 megafonos ember, aztán már mehet is a "HAJRÁ - MAGYAROK" meg a többi... ;)

Joe84 2013.01.09. 13:07:09

@Démonmac1: Mi is kapunk ilyeneket, amiken persze jól megsértődünk, meg felháborodunk, de nincs belőle büntetés, meg zárt kapus meccs.
Elég érdekes, hogy van egy nép, amelyiket nem szabad kritizálni, mert egyből jön a büntetés.

kertesz 2013.01.09. 13:25:36

@Bretschneider detektív:
@kohn-orsós-munteanu-francois:
@Démonmac1:

Enyhén OFF:
Talán rávilágítana arra a problémára, ami miatt egész társadalmunk szenved- a kontroll hiányára. Ahogy Angliában meg tudták oldani azt, hogy a focihuligánok békésen ülnek a hátsójukon rácsok nélkül- mert tudják, hogy az összes angol klub meccseiről ki lennének tiltva, úgy mi is meg tudnánk oldani. Egy meccsen kb. 50 ember hőbörög, nem több. Ezeknek nem lenne szabad bejutni egy stadionba.

és akkor ON:
feljebb említették már, hogy aránytalan a bünti egy barátságos meccsen történtekhez képest.
És jól emlékszem a "GYŰLÖLÜNK TITEKET" molinóra, és az akasztásra utaló skandálásokra a moldáviai meccsen.

Hogy a f@szba van ez a kettős mérce?

elkoltozott. 2013.01.09. 13:30:11

Szerintem megérdemeltük. Szégyen az egész, és szomorú hogy ebből sem fogunk tanulni.
Persze a Fifa részéről is szégyen de hát valószinűleg egy befolyásos zsidó is ott ült a döntésnél:)
Mindenesetre én röhögök az egészen és külön vicces lehet hogy az a 3000 ember most mennyire fel lehet háborodva.

greycup 2013.01.09. 13:36:46

@kertesz:
Úgy hogy nálunk belesz*rt mindenki. Ha megfingatjuk a moldávokat, azzal nem lehet itthon pl. plusz szavazatokat szerezni.

Amúgy meg, őszintén, nem mindegy, hogy barátságos, vagy tétmeccsen történik ilyen?? Mi a különbség?

nyisziati 2013.01.09. 13:38:57

@Sea-you: látod, többek között azért tart itt ez az ország, mert nem sokan gondolkodnak így. A gyűlölet, kirekesztés, mások háta mögé bújás stb. országában kevés a normális hang. Ráadásul nagyon úgy tűnik, hogy nem a javulás irányába haladnak a dolgok.

nyisziati 2013.01.09. 13:50:40

@esefe: izraeliek nem bombázzák meg lövik ágyúval a palesztin gyerekeket. Ez pont a palesztin terroristák sajátossága, akik reggel hétre időzítik a házi készítésű rakétáik indítását, hogy minél több iskolába menő gyereket eltaláljanak. Ezért építettk ki a Vaskupolát, hogy kivédjék az ilyen jellegű támadásokat.

kertesz 2013.01.09. 13:51:51

@greycup:
@nyisziati:
A gyűlölet, a kirekesztés evolúciós szempontból hasznos VOLT, de most, amikor ennyire keveredik minden, kifejezetten káros.
Az ilyen irányú indulatokat sajnos nem lehet másképpen levezetni. Aki gyűlölködik, az nem fogja virágkötésben szublimálni a gyűlöletét.
Az ilyen embereket a stadionokon kívül kell tartani.
A stadionok beléptetőrendszeréről már több, mint 10 éve beszélnek, mégis sehol semmi. A tavaly is betereltek, mint a birkákat, megtapogatnak üveg, vipera stb. ügyében és el van intézve.

Már vannak arc-szkennerek, amelyek elég jól felismerik az arcokat. Persze, sehol semmi ilyesmi. Persze, lehet, hogy egy jogvédő máris felhorgad, hogy veszik az arcát... Szóval, a saját törvényeink kötnek meg minket...

Kelly és a szexi dög 2013.01.09. 13:57:57

Izrael mé nem KEDVES SZOMSZÉDAIVAL játszott?

Ott ahol fekszik az országuk, csak nem ki vannak rekesztve?

Ilyen alapon az összes arab ország válogatottját el lehetne tiltani - örökre!

Joe84 2013.01.09. 14:01:58

@nyisziati: Dehogy, az izraeliek még egy palesztin gyereket sem öltek meg, és nem is zárják gettóba őket, nem végeznek erőszakos betelepítéseket... az izraeliek ilyet soha nem tennének.
Meccsen meg tilos csúnyát mondani rájuk (ahol magyarozni, de mondjuk románozni is következmények nélkül lehet), mert keményen büntetik.

nyisziati 2013.01.09. 14:02:55

@veny: "Csinálják nyugodtam egyebütt, semmi nem fog változni... :-P "
Csinálják is, kocsmákban, haveri körökben, családokban, nyugodj meg. Ezért ilyen ez az ország. Csak néha illetékes külföldieknek is szemet szúr és büntetnek érte, ha tehetik. Azért van most ajvékolás.
"már a saját homokozónkba se sz*rhatunk! botrány!" :)

nyisziati 2013.01.09. 14:08:31

@Joe84: katonai akciók közben , amikor a palesztin katonák a SAJÁT kórházaikból, iskoláikból stb. lőtték az izraelieket, akkor történtek ilyen események. Saját népüket tartják túszul maguk előtt, hogy a nemzetközi kettős mércéjűek (mint te) ajvékolhasson meg zsidózhasson egy jót. Pedig ha őszintén megnéznéd, láthatnád, hogy a terroristák nem az izraeli oldalon vannak.

Erőszakos betelepítésről amúgy hol hallottál? Másolj már egy linket légyszíves, mert én eddig csak erőszakos kitelepítésről hallottam, amikor izraeli katonák telepeseket vittek ki Gázából jó tíz éve. Az meg, hogy településeket hoznak létre a SAJÁT országukban, amit Isten adott nekik, ez az ő joguk - ahogy a magyarok is arra a földre mentek, amit Isten álomban megmutatott nekik.

Ugynígy a gettóba zárásról is kérnék linket...

sánta vas 2013.01.09. 14:09:02

Az SZDSZ olyan mint a lefejezett csörgőkígyó. Még döglötten is képes marni...Azért remélem végleg az enyészeté lesz..

2013.01.09. 14:20:54

@buddha: 3.miért kell nekünk velük megmérkőzni,ha mi ilyen rasszisták vagyunk? "

Nem kell. Nem kell nemzetközi meccseket sem játszani, nem kell az UEFA tagjának sem lenni.
Rendezhetsz Fehérvár Debrecen meccseket minden héten. Zsidózhatsz rajta nyugodtan.

az utolsó bögreharcos 2013.01.09. 14:20:59

"Ha meg akarod tudni, hogy ki uralkodik fölötted, elég kideríteni, hogy kit nem szabad bírálnod." - Voltaire

A cionisták a tűzzel játszanak...

nyisziati 2013.01.09. 14:23:53

@sánta vas: azért remélem a széljobbos, antiszemita képződményekkel/gondolkodásmóddal szemben is ugyanilyen ellenérzésekkel viseltetsz...

kilhjgvpo 2013.01.09. 14:24:24

A hsz-ek alapján megérett "magyar"ország a pusztulásra. A gyűlölet népe ki fog múlni...

pástétom 2013.01.09. 14:26:15

@Kelly és a szexi dög: "Izrael mé nem KEDVES SZOMSZÉDAIVAL játszott?"

Mert az MLSZ meghívta az izreli válogatottat egy barátságos mérkőzésre, te fattyú.

2013.01.09. 14:29:56

@libbancs: "A feljelentgető zsidók ezzel csak az antiszemitizmus erősödését érik el. Az ügy nyertese pedig a Jobbik lesz."

Nem feltétlen. Lásd a Fradika esetét. Mióta nem az elsőosztály élharcosa, nem olyan sikk az Üllőin kergetni a rendőröket.
Ha a magyar válogatott el lesz tiltva a nemzetközi szerepléstől, nem lesz sikk a futballhuliganizmus. Ezen már a zárt kapu is segít.

2013.01.09. 14:32:03

@sánta vas: Bezony! Az szdsz világuralomra tör! Az uefa már a zsebükben, megvették az EU-t, az USA-t, már csak ki kell hirdetni: a világ ura az szdsz!

burzsoá finánc 2013.01.09. 14:40:46

Gyöngyösit is felmentette az Ügyészség. MI VAN ITT MÁR?

Mikor kezdődnek a pogromok?

2013.01.09. 14:47:29

@csavari: "Vajon miért utálják az egész földön a zsidókat? Ezt a kérdést kellene korrekten megválaszolni és az okokat megszüntetni és megszűnne a zsidózás."

Történelmi okai vannak. Kicsit olvasgass. Mondjuk római kor. Zsidó szabadságharc-Bar-Koh Ba, a zsidók római szétzavarása (nem, nem ők jöttek Európába diaszpórának), a kwreszténység államvallássá tétele Rómában, ellenségkép keresés( először a Vesta -szűzek, aztán a zsidók), a kaotikus egyház hatalmi törekvései..
A zsidók zárt közössége, a gazdasági feszültségek, ismét bűnbak keresés, zsidók kirekesztése...
Csak arra adj választ, a magyar tehetségtelenebb, mint a zsidó? Ha nem, akkor miért szidjuk a zsidókat, hogy az 1900-as évek elején a polgári szakmákban teret nyertek? Orvos, színész, kereskedő, egyetemi tanár miért túlreprezentált általuk?
Miért van az, hogy a HORTHY korszak gazdag iparosai, kereskedői sváb, zsidó származásúak döntő többségében? A feltalálóink?
Jutott-e eszedbe, hogy a világhíres Tokaji, a golyóstoll, az igazán használható izzólámpa, a számítógép magyar? De nem magyar származású ember találmánya?
Zsidózunk, de azért büszkék vagyunk rájuk. Hogy is van ez?

buddha 2013.01.09. 14:49:46

@Könnyen elkaptuk, uram!: lehetsz demagóg,de nincs igazad te szerencsétlen.
Ha ilyen kockázata van,akkor nem kell megrendezni vagy mást kell hívni.
barátságos meccsre sem Romániát,sem Szlovákiát nem hívjuk,de a az angolok sem a skótokat,sem az íreket és sorolhatnám..

2013.01.09. 14:50:59

@Könnyen elkaptuk, uram!:

Kis hazudós. Soha nem volt sikk az Üllőin "rendőröket kergetni". A szurkolói összecsapások pedig továbbra is virulnak ustawka formájában, csak a hozzád hasonló bolsi agitátorok nem tudnak róla :)

buddha 2013.01.09. 14:52:20

@Könnyen elkaptuk, uram!: a kérdés az,hogy miért kirekesztőek a zsidók?nem engedik be szívesen maguk közé a pórnépet,csak saját maguk közül húznak mindig valakit fel,rasszista egy nép

2013.01.09. 14:54:22

@az utolsó bögreharcos: "A cionisták a tűzzel játszanak... "

Ja, és közben nem értik, hogy miért utálják egyre többen a mocskos, összeférhetetlen, követelődző, óbégató fajtájukat.

Kalmár 2013.01.09. 14:59:05

@pástétom: Izraelt bárki meghívja, ott zsidózás megy.
Hogy lehet ilyen ostoba az MLSZ, hogy tétmeccs előtt idehív egy olyan válaogatottat, akivel nyilvánvalóan nem fog békésen lezajlani egy barátságos meccs sem. Ilyen helyzetben nem lett volna szabad meghívni őket.

Aureliano Buendía ezredes 2013.01.09. 15:00:46

@csavari: A válasz az, hogy nem utálják az egész Földön a zsidókat. Az USA-ban és Nyugat-Európában, köszönik, jól elvannak, Afrikában, Dél-Amerikában, Távol-Keleten le se szarják őket. Ahol utálják őket, azok olyan országok, ahol súlyos társadalmi problémák vannak, aminek egyik tünete az antiszemitizmus.

Ha arra keresed a válaszd, hogy miért mindig a zsidókat veszik elő a nyugati világban, ha ég a ház, arra @Könnyen elkaptuk, uram!: hozzászólása ad támpontot.

buddha 2013.01.09. 15:01:58

@Aureliano Buendía ezredes: buta az aki nem nyelt le téged,és akkor a világ több
igen,nagyon gyakoriak a ezek a barátságos meccsek ,a cikkből ki is derül
akkor mondanám a szerb-horvát,román-magyar,szlovák-magyar,orosz-lengyel barátságos meccseket,te kis jude

vizsla74 2013.01.09. 15:04:57

valaki írta, lehet, hogy így jártunk jobban, mert ami a meccsen lett volna, azok után kizárnak minket:-)
Viszont felettébb érdekes lesz a kinti meccs, főleg, ha(remélem) még lesz tétje a továbbjutás szempontjából, és addig nem meszelik el valamiért a rományokat
ha kapunk jegyet, akkor leszünk párezren, bárhol is rendezik a meccset

Kalmár 2013.01.09. 15:12:09

a Manchester United egykori kiválósága, Eric Cantona is nyílt levélben fordult a torna szervezőihez a palesztin játékosok őrizetbe vétele miatt.

"A rasszimus, az emberi jogok megsértése és a nemzetközi jog durva semmibevétele jelenleg mindennapos események az országban. Itt az ideje annak, hogy véget érjen Izrael büntetlensége az ügyben, és ott is ugyanazok a szabályok érvényesüljenek az egyenlőség, a szabadság és a nemzetközi normák jegyében, mint amiket a többi országtól is elvárunk" – írta Cantona.

Ugyancsak levélben fordult a Palesztin Labdarúgó Szövetség elnöke, Jibril Rajoub az UEFA első emberéhez, Michel Platinihez, mondván Izrael megszegi a FIFA előírásait a labdarúgók ügyének kezelésével.

A francia sportdiplomata reakciójában kizártnak tartotta, hogy elvegyék a közel-keleti országtól a rendezés jogát. Az U21-es Európa-bajnokságra 2013. június 5. és 18. között kerül sor.

Lesz nemulass!
Apropó, mit keres Izrelben egy EB rendezvény?
Másik kontinens!
Vagy ez is rasszizmus? Mert akkor persze a földrajztanárom egy náci volt...szegény.

kohn-orsós-munteanu-francois 2013.01.09. 15:24:25

döntsétek meg a világ rendjét az interneten kommentekben, makimajmok!!!!!!
hátha véget lehet vetni Izrael érzékenységének, meg annak, hogy hogyan és miként büntet minket a FIFA, vagy akármelyik sportág adott szövetsége
REMÉNYKEDJETEK BENNE HOGY SIKERÜL, KOMMENTÁLJATOK MINNÉL TÖBBET!
Ha lehet mindegyik kommentbe tegyétek be hogy bolsevik, zsidó, cigány, román, fasz, pina, kaka
De mégegyszer megjegyezném, hogy a sorsdöntő meccsünk ZÁRTKAPUS LESZ! Azért mert pár véglény kötelességének érezte hogy azt kajabálja, hogy mocskos zsidók! Milyen más is lett volna az életük utána, ha ezt a szent kötelességüket nem teszik meg :D:D:D:D:D:D
Lamentáljatok tovább, aztán én a magam részéről nagyon remélem, hogy a sorsdöntő meccs napján felvonulnak a véglények valahol, a készenléti meg alaposan félholtra veri őket, és nem felejti el kitépni a nylvét az összesnek, hogy utána csak mutogatni tudjanak meg tátogni mint a halak

dagiiron 2013.01.09. 15:57:21

@EMU: Tudod beképzelt barátom, egyrészt mikor kiderül, hogy hazudsz, akkor elkezdesz mocskolódni, utána mikor felhívják a figyelmedet erre, akkor megint mocskolódsz. Szar életed lehet, ha csak ennyire vagy képes, hazudozni, s mocskolódni.

dagiiron 2013.01.09. 16:03:19

@nyisziati: Az egyik oldal a zsidozó, palesztinozó, amásik oldal pedig te vagy. Ciszjordánia soha sem volt a mai Izrael része, hanem katonailag megszállt terület, s minden épeszű ember tisztában van azzal, hogy a megszállt területek, s Kelet-Jeruzsálem erőszakos betelepítése telepesekkel a nemzetiségi összetétel mesterséges megváltoztatása miatt van, hogy egy esetleges végső, két államos megoldáas esetén az etnikai összetétellel érvelhessenek.

nyisziati 2013.01.09. 17:31:03

@dagiiron: először is Izrael NEM telepít erőszakosan, az egész terület a honfoglalásuktól (kb. Kr.e. 1440-es évek) az övék. Ezt fontos tisztázni. Az, hogy a rómaiak elűzték őket a lakhelyükről és közel 2000 éves vándorlásra kényszerítették őket nem jár történelmi joguk elvesztésével!

Kíváncsi lennék, hogy Erdély, Felvidék, Vajdaság, Kárpátalja, Burgenland viszonyulásában is hasonlóan nyilatkoznál-e, hogy mivel a magyarság jó részét elűzték onnan közel 100 éve (vagy asszimilálták), ezért elvesztette Magyarország a történelmi jogát arra a területre, és minden magyartelepítési szándék erőszakos betelepítésnek minősül.

Merthogy Izrael tekintetében kvázi ezt állítod.

dagiiron 2013.01.09. 18:50:09

@nyisziati: Akkor, még egyszer. A mai Ciszjordánia sose volt a mai Izrael része, hanem katonailag megszállt terület. A mai Izreal katonailag elfoglalta. Ez a jogi helyzet. Ilyen, hogy történelmi jog, ilyen nem létezik. Vagy úgy gondolod, hogy nekünk történelmi jogunk, hogy betelepítsük polgárainkkal az Urál mögötti vidéket, az őshazát, mert valamikor arrafelé éltünk? S igen, nemzetközi jogilag, ha lerohhannánk Burgerlandot, akkor elég nagyott csapnának a fejünkre, hiába is hivatkoznál a történelmi okokra!! (főleg úgy, hogy mint Ciszjordániábana zsidók, úgy Burgerlandban a magyarok vannak kisebbségben.) Azt pedig, hogy mi volt 1000 évvel ezelőtt, az senkit sem érdekel jogi értelemben.

Amatőr 2013.01.09. 19:11:43

@nyisziati: " először is Izrael NEM telepít erőszakosan, az egész terület a honfoglalásuktól (kb. Kr.e. 1440-es évek) az övék."

Ühüm! Mint a magyaroké Levédia, vagy Etelköz. Esetleg a fél Ural.

nyisziati 2013.01.09. 19:16:19

@dagiiron: jó, akkor ne is vitatkozzunk tovább. Mert szerintem van történelmi jog.

Egyébiránt pedig jelenleg 1,5 millió palesztin él Izraelben (a gázai övezetet nem ideszámítva), akiknek messze jobb soruk van, mint az muszlim világban bármely más kisemmizett polgárnak (az egy-két olajmilliárdos országot leszámítva). Sokan közülük még a katonáskodást is vállalják az izraeli seregben. Lehet, hogy valamit jobban tudnak, mint sokan Európában vagy a világban?

nyisziati 2013.01.09. 19:20:31

@Amatőr: te meg miről beszélsz? Az izraeli honfoglalás során nagyjából a mai határokon belülre nyomultak, ahogy a magyarok sem Levédiát vagy Etelközt foglalták el, hanem a Kárpát-medence jelentős részét. Igencsak el vagy tévedve.

Egyébként az Ábrahámnak adott isteni ígéret (kapaszkodj meg!) a Nílustól az Eufráteszig szólt.

Amatőr 2013.01.09. 19:34:53

@nyisziati: " Az, hogy a rómaiak elűzték őket a lakhelyükről és közel 2000 éves vándorlásra kényszerítették őket nem jár történelmi joguk elvesztésével!"

Te írtad! Ha jól értem, akkor kétezer éve a lábtörlő alá tették a kulcsot, de most visszajöttek.

Tudod, most egy kicsit megijesztettél! Az az állítólagos "fehérlovas, marékfüves" üzletünk az itt élőkkel a gagyizás kategóriájába eshet! És még nem telt el a kétezer év. Lehet, hogy vehetjük a kalapunkat?

nyisziati 2013.01.09. 20:41:45

@Amatőr: nem értem, mi a probléma. Az "itt élők" már mi vagyunk, egy etnikailag kevert nép, amit "magyar"-nak hívnak. Senki nem vitatja el ezt a földet tőlünk.

Egyébként lehet, hogy még nem tudsz róla, de a XIX. századig a "nemzet" csak a nemességet jelentette, a parasztságot a honfoglaláskor meghódított és leigázott nép (javarészt szlávok) utódjaként tekintették és nem számított a "nemzet" fogalmába!

Golddigger 2013.01.14. 01:41:34

A magyar focit be kell tiltani. Igyen is lehet ilyen szart csinalni. Brazil szegenynegyedekben is tudnak focizni ingyen... Aki tehetseges az tovabb lephet

tintamin 2013.01.17. 15:11:29

@the_line: "Amikor bezzeg kimentem a hokivb-re ott semmi ilyen nem volt. Szurkolás a szó nemesebbik értelmében. Ott tudtam meg, hogy nem az a büdös román aki nem ugrál, hanem az a büszke magyar, aki ugrál... "

És oda a gyereket is ki lehetett vinni, az enyém minden meccsre jött velem (ahogy teszi ezt idén áprilisban is).

Egyszerűen más emberek járnak oda? Vagy máshogy viselkednek?

Persze volt már példa rá, hogy "beszabadultak" hokimeccsre a vállalhatatlan fajtájú fociszurkolók, "olyan" is lett az egész.
A hangulat megvolt, ha nem értetted a szöveget...

tintamin 2013.01.17. 15:14:33

Ja, és miért lett divat Magyarországon "zsidózni"?
Elszomorító, hogy bármelyik cikkhez, amelyiket lehet kommentálni, az első tízben feljönnek a zsidók.

Gratulálok magunknak ehhez a civilizált felfogáshoz!
süti beállítások módosítása