HTML

Megosztás

Utolsó kommentek

Címkék

afrika kupa (5) anglia (7) angol (30) arsenal (26) bajnokság (16) balotelli (8) barcelona (36) basel (5) bayern (12) bíró (6) BL (8) bl (34) botrány (11) brazil (11) bunda (9) chelsea (23) city (20) cl (5) conte (8) coub (8) dirty tackle (6) dortmund (9) eb (9) Eb (5) egervári (5) elemzés (7) epic (6) epl (14) európa (6) fabregas (5) fail (19) ferguson (11) foci (6) ftc (11) FTC (6) gif (33) gól (18) guardiola (9) holland (6) Honvéd (7) honvéd (5) inter (14) Juventus (9) juventus (25) Kispest (5) kupa (5) lazio (6) liverpool (11) madrid (8) magyar (37) Magyarország (18) magyar futball (6) magyar válogatott (7) manchester (23) manchester city (7) manchester united (8) mancini (7) messi (16) milan (25) mlsz (5) MLSZ (5) mourinho (18) MTK (5) mtk (6) napoli (12) NB1 (7) nb1 (11) német (11) newcastle (7) ns (8) olasz (34) öngól (7) Orbán Viktor (8) orosz (8) összefoglaló (5) pepe (5) PFLA (9) pirlo (7) piros (6) rasszizmus (6) real (15) real madrid (9) roma (6) rooney (5) selejtező (14) serie a (12) spanyol (20) svéd (7) színes (33) szines (31) tottenham (6) ügy (6) united (7) válogatott (19) vb (8) vicces (7) videó (67) video (89) Videoton (5) wenger (5) Címkefelhő

e-mail

togon@protonmail.com
webmester

"Conte jobb, mint Lippi vagy Ancelotti"

Már vagy napok óta a fiókban porosodott ez a különleges interjú Andrea Pirlóval, csapatváltásról, Allegriről, Gigi Buffon esküvőjének hálás násznépéről és Contéról, aki jobb mint Lippi.

Pirlo Bosmannal igazolt Milánóból a Juventushoz tavaly nyáron, de ez már történelem. A zebrákkal csodálatos idényt futó mélységi irányító földöntúlian elegáns játékával hatalmas szerepet vállalt volt csapata trónfosztásában. Andrea a bajnoki cím elhódításáig várt, hogy elmondja pontosan miért jött el Milánóból és miért pont a Juvéhoz. A Gazzettának adott interjúból a váltás okain túl az is kiderül, hogy miért jobb Conte, mint Lippi, illetve miért hálálkodnak még most is Buffon tavaly nyári esküvőjének vendégei. (Fordítás a rövidített angol verzió alapján készült.)


“A Milan egy évet akart hosszabbítani, de én hármat szerettem volna, mert fiatalabb voltam mint a többiek, akiknek velem együtt járt le a szerződése. A távozás igazi oka azonban az volt, hogy Allegri Massimo Ambrosinit vagy Van Bommelt akarta az én helyemen játszatni, a védelem előtt. Ami azt jelentette, hogy posztot kellett volna váltanom, úgyhogy inkább azt mondtam a Milannak: ‘Kösz nem’, és elmentem a Juventushoz. Milanóban úgy döntöttek, hogy nem vagyok tovább a hasznukra. Rögvest így éreztem, amint tárgyalni kezdtünk a hosszabbításról."


Sokan igencsak meglepődtek, amikor Pirlo úgy döntött, hogy az olasz bajnoktól az előző két szezonban hetedik helyen végző Juventushoz igazol.


“Tavaly júniusban, Gigi Buffon esküvőjén az emberek azt kérdezték, hogy megőrültem-e. Azt válaszoltam, hogy ha én úgy döntök, hogy egy másik csapathoz igazolok, akkor az azért van, mert győzni szeretnék. Meg azt is mondtam nekik, hogy mi fogjuk megnyerni a bajnokságot. És most ezek az emberek nagyon szeretnek, mert az esküvő után sokan megfogadták a Juventus Scudetto-ját.”


Na de mi a helyzet a milánóiakkal?
 

“Sokan mondták nekem a régi társak közül, hogy idén is szükségük lett volna rám. (…) Mindenesetre én jól érzem magam, mert nyertem. Egyébként szinte az összes egykori csapattársam gratulált már sms-ben a Scudettóhoz."


Pirlo nem tagadja, hogy millió szép emlék köti előző csapatához, éppen ezért különösen rosszul esett neki, hogy a két gárda kupameccsét követően a Milan megpróbálta utólag eltiltatni egy Van Bommel elleni állítólagos könyöklésért.
 

“Nagyon dühített. Több mint 10 évet játszottam ott, pontosan tudják, hogy sosem tennék ilyesmit.”


Majd Andrea inkább egy kellemesebb témára fordította a szót, egészen pontosan: Contéra.
 

“Conte nagy edző. Volt már egy pár edzőm a pályafutásom során, de egy se akadt, aki ilyen felkészült, ilyen aprólékos lett volna a munkájában és aki ilyen jól képes elmagyarázni a dolgokat. Hetente háromszor vagy négyszer is videózunk, mindent tudtunk az aktuális ellenfélről, így pedig elég nehéz meglepni minket. Taktikai felkészültségben és elképzeléseinek átadásában Conte jobb, mint Carlo Ancelotti vagy Marcello Lippi.”
 

Végül a friss olasz bajnokra terelődött a szó és a jövőre.
 

“Ez a csapat mentalitás és büszkeség tekintetében valószínűleg minden idők egyik legerősebb Juventusa. Ami a Bajnokok Ligáját illeti, a szezonban mutatott játékunkkal szerintem idén is lett volna esélyünk, akár a jelenlegi kerettel is. Néhány igazolás persze belefér, csak hogy még erősebbek legyünk.”

 

Búcsúzóul, aki még nem látta, elfelejtette vagy megnézné újra:

Pirlo munkában (Juve-Milan 2-0, 2011. október 2.):


 

2012.05.17. 18:06 futballsz'

Szólj hozzá!

Címkék: interjú olasz juventus bajnokság ancelotti serie a pirlo válogatott andrea antonio scudetto lippi allegri gazzetta cont

A bejegyzés trackback címe:

https://futballsznob.blog.hu/api/trackback/id/tr304522681

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása