HTML

Megosztás

Utolsó kommentek

Címkék

afrika kupa (5) anglia (7) angol (30) arsenal (26) bajnokság (16) balotelli (8) barcelona (36) basel (5) bayern (12) bíró (6) bl (34) BL (8) botrány (11) brazil (11) bunda (9) chelsea (23) city (20) cl (5) conte (8) coub (8) dirty tackle (6) dortmund (9) Eb (5) eb (9) egervári (5) elemzés (7) epic (6) epl (14) európa (6) fabregas (5) fail (19) ferguson (11) foci (6) ftc (11) FTC (6) gif (33) gól (18) guardiola (9) holland (6) honvéd (5) Honvéd (7) inter (14) juventus (25) Juventus (9) Kispest (5) kupa (5) lazio (6) liverpool (11) madrid (8) magyar (37) Magyarország (18) magyar futball (6) magyar válogatott (7) manchester (23) manchester city (7) manchester united (8) mancini (7) messi (16) milan (25) MLSZ (5) mlsz (5) mourinho (18) mtk (6) MTK (5) napoli (12) NB1 (7) nb1 (11) német (11) newcastle (7) ns (8) olasz (34) öngól (7) Orbán Viktor (8) orosz (8) összefoglaló (5) pepe (5) PFLA (9) pirlo (7) piros (6) rasszizmus (6) real (15) real madrid (9) roma (6) rooney (5) selejtező (14) serie a (12) spanyol (20) svéd (7) szines (31) színes (33) tottenham (6) ügy (6) united (7) válogatott (19) vb (8) vicces (7) videó (67) video (89) Videoton (5) wenger (5) Címkefelhő

e-mail

togon@protonmail.com
webmester

Zseniális kesergés ("Sporting That I Used To Know")

gotyesporting.jpgElkeseredett Sporting CP szurkoló Gotye nyűglődős világslágerére önti dalba bánatát, csodálatosan. Már ezért megérte tíz év bajnoki cím nélkül, legalábbis nekünk, akiknek semmi se drága.

A mondanivaló nagy része portugál nyelvtudás nélkül is tökéletesen átjön, de persze nem azért vagyunk F'sznob, hogy ne tanuljunk meg öt perc alatt luzitánul olvasóink kedvéért. Ha valakinek jobban menne ez a furcsa nyelv, és üvöltő hibát találna a (szerintünk) Devecseri Gáborhoz méltó műfordításban, kérjük jelezze.

A Sporting, akit ismertem

Eszembe jutnak az egykori bajnokaink,
Quaresma, Jardel és Marius Niculae,
azt hittem, hogy ez még nem a vég,
de úgy tűnik igen,
már tudom miért maradok otthon.

Nevelt játékosaink a riválisoknál,
hogy Moutinhót ne is említsük, Júdás Mouthinót.
Elvesztettük a kupát az Academica ellen,
és most a csőd szélén állunk,
sürgősen kéne egy keleti befeketető.

De miért játszunk 4-3-3-at,
Wolfswinkel egyedül nem rémít meg senkit,
három védekező középpályás?
Tíz éve nem nyertünk bajnokságot.
Te már nem az a Sporting vagy, akit ismertem,
te már nem az a Sporting vagy, akit ismertem,
te már nem az a Sporting vagy, akit ismertem.

Emlékszem még, amikor félelmetesek voltatok,
ha most valaki nyerni akar, jobb ha elmegy,
a Sportingnál csak fillérek maradnak,
Coentrao-ért kétszer annyit kaptunk, mint ti Ronaldo-ért,
és most mi leszünk a bajnokok,
nem pedig ti, mert ez már nem az a Sporting, akit ismertem.

De miért játszunk 4-3-3-at,
Wolfswinkel egyedül nem rémít meg senkit,
három védekező középpályás?
Annyi értelme van, mint amit a vezetőink tesznek.
Minek az árok a stadionban?
Töltsétek fel vízzel, hadd úszkáljanak cápák a pálya körül.
Tíz éve nem nyertünk bajnokságot,
te már nem az a Sporting vagy, akit ismertem,
az a Sporting, akit ismertem,
a Sporting, akit ismertem,
te már nem az a Sporting vagy, akit ismertem,
akit ismertem,
akit ismertem,
akit ismertem,
Sporting.

(A dalt a Liverpool szurkolóinak ajánljuk.)

2012.10.02. 04:18 futballsz'

Szólj hozzá!

Címkék: dal videó Sporting

A bejegyzés trackback címe:

https://futballsznob.blog.hu/api/trackback/id/tr574814901

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása